Zwroty i reklamacje

W naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji w prosty i przejrzysty sposób.

Zwroty

Oferujemy darmowy zwrot towaru w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki – bez podawania przyczyny.

Jak zwrócić produkt:

  • Skontaktuj się z nami - prześlemy Ci bezpłatną etykietę zwrotną.
  • Przygotuj i nadaj przesyłkę przez InPost Paczkomat 24/7 – korzystając z etykiety zwrotnej, którą otrzymasz od nas po zgłoszeniu chęci zwrotu.

Zwrot środków realizujemy do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Reklamacje

Każdy produkt objęty jest 2-letnią gwarancją. Jeśli produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z opisem, możesz zgłosić reklamację.

Jak złożyć reklamację:

  • Skontaktuj się z nami – opisz problem i dołącz zdjęcia, jeśli to możliwe.
  • Odeślij produkt – otrzymasz od nas instrukcje oraz darmową etykietę nadania przez Paczkomat InPost.
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

W przypadku uznania reklamacji – produkt zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zwrócimy pełen koszt zamówienia.

Skontaktuj się z nami tutaj.